Övervaka flera system enkelt och smidigt, leverera robust fjärrsupport eller interaktiv utbildning. Samla in inventerings- och systemdata i realtid. NetSupportManager ger möjlighet att hantera Windows, Mac, Linux och mobila enheter, allt från en enda konsol. I version 12 finns nyheter som bla. ett nytt modernt gränssnitt, förbättrade ikoner, inbyggda tips, stöd för Windows 8, Quick Connect Toolbar, utökad stöd för iOS, Android och Chrome OS, unika PIN koder och GEOlokalisering.

Konstruerat för att fungera över nätverket, via mobil kommunikation eller internet med säker koppling och utan behov av brandväggskonfigurering, ger Net Support Manager en komplett lösning för fjärrsupport. Utöver den traditionella fjärrsupporten ger NetSupport Manager också ett brett utbud av verktyg för att underlätta övervakning, support och undervisning. NetSupport Manager ger en snabb överblick av datorer med inventeringsrapporter, interaktiv monitorering av desktops, chat och ljudstöd för kommunikation via fjärrstyrning. NetSupport Manager har fullt stöd för 32bit och 64bit version av Windows Vista, Windows 7 samt stöd för Mac OS och Linux. Med över 8 500 000 system världen över som stöds av NetSupport teknik och över 21 års utveckling är NetSupport Manager en beprövad lösning för alla miljöer.
  • Övervaka system med interaktiva desktop ikoner.
  • Stöd för iOS, Android och Chrome OS.
  • Autogrupering av Operativsystem.
  • Dynamisk inventering av hård- och mjukvara på datorerna.
  • Installera och konfigurera flera arbetsstationer från en central sida utan att behöva logga in på stationerna individuellt.
  • Power Management med Wake on Lan.
  • Chat och Audio Support.
  • Help Request för snabb kontakt med administratörer.
  • QuickConnectToolbar.
  • Help Request för snabb kontakt med administratörer.
  • GEO lokalisering.
×

Har du frågor om NetSupport Manager?

Kontakta oss så guidar vi dig till rätt. Ring 08-470 38 00 eller maila sales@cybernetics.se för mer information.