Ett bra marknadsstöd har tillgång till och drar nytta av information från övriga delar av verksamheten för att göra riktade marknadsaktiviteter mot både potentiella och existerande motparter.

Underlag till marknadsaktiviteter finns ofta i det verksamhetssystem där de digitala kundrelationerna lagras. Själva utskicket kan göras i andra system, men det är viktigt att resultatet av marknadsaktiviteter sammanställs i samma system som underlaget finns. Detta för att analyser av resultatet ska kunna ske och övriga delar av organisationen ska kunna följa upp och nyttja marknadsaktiviteterna fullt ut.

Cybernetics har erfarenhet av ett flertal avancerade verktyg för e-marketing och integrationer mot dessa som ett komplement till standard Dynamics 365 om du som kund har utökade krav. Självklart erbjuder vi allt från standardlösningar till specialanpassade lösningar på olika plattformar.

Kontakta oss för en diskussion hur vi kan hjälpa er att få en effektiv marknadsstödslösning.

×

Har du frågor?

Kontakta oss så guidar vi dig rätt. Ring 08-470 38 00 eller maila sales@cybernetics.se för mer information.